en freeee afternoon

ja. jag smet från jobbet kvart över tre. alltså massa timmar tidigare än jag borde. men o andra sidan fick jag massa personliga saker fixade som jag aldrig skulle hunnit annars. jag åkte hem, kastade av mig mina håriga kläder. hämtade mamma o åkte till stenhagen. först fyllde jag bilen med sprit från systemet, sen in på maxi o handla lite inför valborg o första maj. hem till mamma o lagade god mat, sen på en timmes promis med gurr o mor runt gamla upsala högar. nu är jag hemma o har dammsugit o tvättmaskinen centrifugerar för fullt. jag har betalat räkningar. så jävla nice. jag är duktig. jag är nästan vuxen. majkasen i gamlis var skiiiitstor. värsta-värsta! blir ju nostalgisk när man tänker tillbaka på alla fyllor där kring högarna. pingvinfylla. funbofylla. fan va kul vi hade. högstadiet var guldår! :D fjällenresan glömmer jag aldrig. mest tack vare alla bilder som finns. åh gud, så jag önskar att det blir fint väder på valborg. jag längtar till sommaren o värmen. men efter sista prison igår så längtar jag faktiskt lite till hösten osså. min hjääääälte. mickey, haha! vilket jävla kukslut på serien igår. gah, gah!

proppen kommer ha en hållhake på mig resten av mitt liv. hon har en grymt nasty fyllebild på mig från en hylla i taket(?) på toaletten på birger jarl. stackars mig.
Kommentarer
Postat av: Andreas

Hahahahhaha, hur i hela helvetet hamnar du på en hylla på en krog? :D Goooo Propp, du måste visa när jag kommer upp :D

2007-04-25 @ 08:28:15
Postat av: Propp

hahaha, jora!! den hållhaken kommer o missbrukas :P:P hihi

2007-04-25 @ 23:15:42
Postat av: malinen

ni ska vara snälla, båda två! jag har nog snaskiga bilder på er osså undangömda nånstans som jag kan damma av.

;D
<3

2007-04-26 @ 22:52:02
URL: http://zelmani.blogg.se
Postat av: Andreas

Jag är en ängel ;)
Du har inga beviiiis!!!!!

2007-04-27 @ 10:23:19
URL: http://skarpkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0