fredagskväll

jag har jobbat som fan på dagen. men nu är det äntligen kväll.
kvällen har varit så skönt soft hittills. jag kom hem halv åtta kanske. klädde av mig. satte igång tvättmaskinen. klädde på mig o joggade till mamma. hämtade min fina hund plus kuvert och hårsnoddar. när vi kom hem efter en galet blåsig promis så gjorde jag fiskgratäng med potatis och en minibaguette. jag har ätit, hängt tvätt, betalat räkningar, bokfört och fyllt i massa konstiga men dock nödvändiga skattepapper till företaget.
så NUUUU, NUUUU ska jag bara ligga i soffan med min underbara hund. eventuellt äta lite godis o bara slöa.

image43
Kommentarer
Postat av: Propp

Gurra = snygging =)

2007-04-21 @ 12:49:19
Postat av: Andreas

Jag saknar att krama om er båda *gosaihop*

2007-04-22 @ 22:45:16
URL: http://skarpkant.blogspot.com
Postat av: Estelle

Va söt!

2007-04-24 @ 22:51:03
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0