let yourself go

igår morse plockade små orangea gubbar bort
the remains of my car. sorgligt.
jag borde inte ha bil. jag har alltid sån otur.


jag kan hålla med proppen att jag ibland är klantig. men oftast är det otur.
eller så är det klantigt att jag föddes med otur eller otur att jag föddes med
klantighet.

igår va det gourmémat på hög nivå. over the top vad gällande förrätt,
varmrätt och efterätt. martin o jag lagade massa mat o åt oss tjocka
fram till ett på natten. det var väldigt gott.
[ four cheese ]   fårost?

den sexiga lampan började fungera efter malin lampdoktor tittade på henne.
men jag vet inte vad jag gjorde. antagligen ville den bara ha en human touch.


jag ska hänga min tvätt. o sen ut på lång promenad med gurris och martin.
efter det, duscha o göra mig lite fin. ska ut o fira pappa som fyller år på tisdag.
han blir gammal den rackaren. 48 år. o mamma blir 43 i sommar. martin blir 19.
och jag fyller värdelösa 21 år om exakt en månad.

√ snart är det sista april. wie. whoa.

so long. 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman... jag tycker vi skyller din otur eller klantighet på någon annan, det är bara slumpen att du råkar ut för saker ;)

2007-04-02 @ 11:38:11
URL: http://skarpkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0