nu äre lördag igen!

klockan 06 vaknade jag. pigg som en jävla mört! smekte o pussade gurra till 06.30. självfallet sover vi sked i sängen om nätterna. fy er som låter hunden sova på golvet! vi gick på en blåsig promis. kom hem o gosade, jag åt lite havregrynsgröt o slöade till teven. revisorn ringde o väckte mig så jag o gurra gick upp o tog en till promis. när jag kom hem så blev det dusch o upp till systemet. blir öl ikväll! nu är linda på väg hit. sen kommer proppiz. vid 18 ska vi till stan, hem till jeanette o äta paj o grekisk sallad med henne o sabina. när vi är lagom runda om magen och under fötterna ska vi till birder jarl. vi ses där va?

PUSS!
Kommentarer
Postat av: Andreas

Hur blev kvällen? :)

2007-04-24 @ 14:48:43

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0