oboy!

jag lyssnar på peps. på tal om oboy så finns det inget som slår kaviarmacka. fråga martin om ni inte tror mig!

idag har jag jobbat 10-14. en av mina kunder kom inte. då fick jag tråkigt i några minuter. jag har gjort alla 56 korsord redan. jag satte mig i kundstolen, pillade på mobilen o svor lite.
resultat =




på måndag är det valborg o på tisdag födelsedag. dagar som jag alltid brukar längta till. men det känns annorlunda i år. det är inte som det brukar. det har händer så otroligt mycket på ett år. bara det senaste året innehöll 3 olika bostäder, pojkvän o massa kärlek, gottsunda salongen, separationer, KPL-studien, massa nya människor som kom in i mitt liv som lika fort försvann, jag startade ett eget företag, krympte ur mina kläder,  köpte en dyr lägenhet, avverkade 3 bilar.  och så vidare kan man säga.

alldeles nyss fick jag en pling på msn av Fanny! hur längesen var det inte man träffade henne? jag ska krama henne hårt på valborg. satan, va vi söp och gjorde knäppa grejer i högstadiet. fan va kul det var. jag vill inte bli vuxen! undrar hur länge jag kan komma undan med att vara ett stort barn. jag är 21 snart. jag ryser. det låter som att jag är på god väg att bli vuxen, rent siffermässigt alltså. men mitt huvud, min humor, mina drömmar kommer aldrig att komma ifatt min egentliga ålder.

snart kommer mappi. vi ska grilla larre. koka potatis o göra romsås. klart ni blir avis. det är lungt. vi kommer äta upp allt så det kommer inte finnas någonting kvar att vara avundsjuk på. det är lungt.


jag hade hårband på jobbet eftersom jag blev osams med håret. jag såg ut som en wrestlingstar från the states född runt 1960. (nån som gillar såna brudar(?) de kan ju höra av sig...ni vet var jag finns)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0