oj, de kysser varann.


jag rullade omkring på inlines i nästan två timmar igår. jag tror jag behöver slipa lite på mina inbromsningar, men annars gick det finfint. rullade förbi bellman, kantorn, polishuset, eriks gata, carinas gata. chillade vid eddaspången en stund o tjuvkikade på flottarna till forsränningen. de var fula o fina. men jag har inte förstått grejen med att titta på medans de badar i bajsvatten. det kanske kommer. det kanske är en såndär "vuxengrej". martin spottade på ankorna, det var fett ovuxet!

paus i blogg. porttelefon som ringer!
(jag fick en systemkasse innehållande 6 st plastfittor och mina bästa dvd-filmer. "dude wheres my car" och disneys "robin hood" levererade på parkeringen)

när jag städade lite, så försökte jag förklarade för mig själv i ord hur jävla dålig min dammsugare är. men jag fick bara använda ordet suger. alltså, min dammsugare suger, den suger så jävla hårt, fan va den är dålig. men det går ju inte. en sugande dammsugare är ju en väl fungerande dammsugare. osv osv. bla. bla. jag blir tokig på mina tvångstankar ibland. men många saker är ju rutin. vardagliga saker. man inser inte själv hur dum i huvudet man är. jag pratade ut ordentligt med min psykologstuderande kund om mina tvångstankar/handlingar. de flesta skrattade hon åt, eller tyckte att de var av lindrig art. men en sak borde jag söka hjälp för sa hon. att jag alltid måste tugga saker växelvis i munnen. alltså, en tugga på höger sida, sen en tugga på vänster osv. och jordnötter måste jag alltid dela på och tugga på båda sidor samtidigt.

jag är trött. sov ganska illa. martin låg bredvid (vilket såklart är mysigt) men när man vant sig att sova relativt ensam så vaknar man av minsta rörelse i madrassen. jag vaknade flera gånger av att jag trasslat in mig i hans långa ben. en gång frågade jag honom om det var mysigt att sova med strumpor, fast då var han utan. det var hans håriga legs som kittlade mina fötter.

och, planerna imorrn. har fått brandmansms så jag hoppas vi kan hooka up med dom nånstans. jag börjar dagen hemma hos sabina vid 12. sen lulla ner mot stan o äta min utsökta sallad o hennes bröd. min filt är stor. för sen kommer hugo direkt från jobbet. sen ELIN direkt från eskilstuna. martin dyker ner också hoppas jag. sen ska jag försöka hitta fanny o linda bland allt folk as well. sprit har vi. ett jävla glatt humör också. det kan ju inte bli mer än bäst!

 mobilbild från hugo valborg '06. känns som igår. (om jag bara visste vad som väntade..)
Kommentarer
Postat av: elin

wieeee! ska bli massa massa skoj :)
Party party!

2007-04-30 @ 00:07:57

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0