påsk 2007

min påsk än så länge har varit nice.
på skärtorsdagen jobbade jag först dag o sen natt. på långfredagen sov jag lite o åkte sen till mamma o åt påskmat. det var mums. sen drog vi till martin o började vår ölkväll. vi började med att shotta turkisk peppar. det kanske inte var världens bästa idé. men kul var det. ölprovningen gick överstyr eftersom den bara blev godare o godare hela tiden. men jag har svårt att tro på det. jag tror hellre på att det var alkoholhalten i blodet som blev högre hela tiden styrde mer än att kvalitén på ölen steg. det blev förfest hos martin. det kom lite fler grabbar, enefalk, mai, marcus o tim. vi drog till Lotus sen o drack ännu mer öl för 18 spänn (värt!) o dansade som djur till klockan tre. (jag har fortfarande träningsvärk)
påskafton så var jag mest bakis. men efter en promenad o middag så va jag fit for fight. vi åkte till jobbet o klippte av martin allt hår. nästan. han blev snygg. på kvällen solade vi o slöade vid köksbordet.
nu är det..huum...påskdagen? och jag väntar på att martin ska komma hem från nautilus. vi ska till mamma o kramas med henne o djuren tänkte vi. jag tänkte ta en promenad i solen medans han var borta, men det är fittkallt ute just nu. så fuck that. jag bloggar o lägger upp bilder på oss ist. jag har förresten aldrig sett så mkt folk på lotus nångång. men alla var fula. ALLA. jag såg inte en enda jävel som var värd att titta på igen. illa!
fast daniel i snook är ju snygg. men han var ju i tjänst. haha.

drog vi osså ner snygghetsfaktorn på Lotus eller?  ;D

 het bild på daniel & daniel

 martin. malin. mai

 fina pojkar i fina tröjor

 tim. martin. malin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0