sepeallt

fan.
kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.
kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.
kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.
kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.
kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk.kuk. kuken oxå :(

jag mår skit. min hals. min stackars hals utan mandlar o mitt onda huvud utan hjärna.
jag har inte, inte, inte, inte råd, tid, lust eller ens möjlighet att vara sjuk nu.
imorrn börjar en monstermånad där jag jobbbar mån-lörd hela april ut.
hur fan ska det här gå?
det är sånahär dagar man ångrar att man startade eget företag. sånahär dagar
man bara vill ringa till jobbet o snörvla lite i luren. för man blir ALDRIG frisk när
man är sjuk o jobbar. gah. bah. blä. kuken oxå  :(

jag vet att det inte gått o ringa idag. jag har haft den avstängd. jag slår på den imorrn
istället. jag blir rädd för mig själv när jag är såhär jävla grinig så jag ville inte utsätta
någon annan för det bara.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman :( *tycka synd om och ge en massa myskramar*

2007-04-10 @ 13:41:17

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0