shopping!


haha. jag smeeet tidigare från jobbet. har gjort stan med mamma. martin o mai kom förbi en sväng men de skulle på siriusmöte så de försvann kring fyra. jag har handlat lite saker o ätit god mat på etage. jag har förresten köpt körsbärsté så jag fyller på med de två väsentligaste önskningarna inför födelsedagen!


→ torktumlare
→ tandläkarbesök

jag har fått mina saker från barbarella. det tog knappt 24 timmar. jag är djupt imponerad. snabbast hittills.

köpte två såna här till min vertikala nipple


osså en sånhär till min horisontella ring i den andra


var tvungen att skämma bort min mjuka mage med ett nytt smycke i naveln osså



allt i blackline såklart! köpte lite smyckesdelar o lite plastkulor till tungan så att mina tänder (o andras tänder) håller några år till. plus en ny ring till läppen. nu ska jag packa upp mina saker. bokföra. lyssna på umbrella och åka till salongen.
Kommentarer
Postat av: Andreas

Ohhh, snart :D inte långt kvar innan jag är på väg :)
Och det blir nog mkt snyggt i blackline :) grymt sjyssta smycken :)

kram
kram
kram

2007-04-20 @ 09:31:57
URL: http://skarpkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0