tänka sig

 det har gått ett helt år snart, sen jag fyllde år sist. här kommer årets önskelista.
[jag vill absolut inte ha en mikrovågsugn. respektera detta]     höhö.

Viktigast:
att jag blir ihågkommen, både på valborg o första maj :D att det blir fint väder o att jag får vara med mina fina vänner o äta god mat o dricka farlig sprit.
sen vore det bra med dessa saker eftersom jag själv är utan pengar mest hela tiden. livet som egen företagare är hårt   ;D
→ digitalkamera
→ mp3-spelare
→ en hel bil
→ kläder i rätt storlek
→ en kakelborr
→ ett ihopfällbart bubbelbadkar
→ skor från löplabbet
→ medelhård säng + praktisk & snygg stomme
→ körsbärsté
→ boken "trygghetsnarkomanernas land"
→ Xbox 360 (så jag kan krocka bil utan att det blir så dyrt)
→ nya fotbollsskor + benskydd (inte martins gamla, NYA)
→ en flygstol till thailand - avresa veckan innan jul
→ en teve som visar hela bilden (jag har en väldigt gammal nu)
praktiska önskningar:
→ att proppen flyttar in till stan
→ att någon vill köpa min bil
→ att någon lagar min ugn
→ att banken, skatteverket o annat skit har kvällsöppet.

osv osv osv. jag vill ha allt här i världen. men när jag stannar upp o tänker till så inser jag snabbt att jag verkligen har ALLT man någonsin kan önska sig. o ändå är jag bara tjugo år. är jag dubbelt så lycklig när jag är fyrtio?

Kommentarer
Postat av: Elin

Iiih Min Malin blir gammal :D
Känns som det var igår du fyllde 12 :D haha
Puuuuss gummsan!

2007-04-19 @ 16:37:04
URL: http://dizdizdiz.blogg.se
Postat av: Elin

hihi söööt du är du. :-)
saknar diiiig!

Pöss!

2007-04-19 @ 19:38:07
URL: http://dizdizdiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0