under my umbrella

sol inne.
sol ute.
jag har jobbat måndag - lördag. nu är jag ledig.
o livet är underbart!
jag ska till hugo o mysa snart.
men innan dess ska jag skutta omkring
i mina underkläder en stund till o lyssna på
Rihanna feat Jay-Z  -  Umbrella
för den gör mig glad.

funbo vann sin match idag. grattis till dom.
propp gjorde mål. wiie! duktig flicka.
madde är osså duktig flicka som tar sin
juristexamen idag. grattis till henne me!
lisbeth kom till salongen imorse innan jag
öppnade. vi gjorde henne ännu vackrare
än vad hon redan  är. med smink o nytt hår.
perfekt väder för examen. hoppas ni får
kalaskul.

seriöst. lyssna på umbrellalåten. hög volym.
ta på dina svalaste kläder. stora solglasögon.
o gör mig sällskap på balkongen.

ska vi tjuvstarta en majkase ikväll ploppo?
det är ju brandmän i stan!
8]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0