martins födelsedag!

09.00
idag ska vi ha kalas på topelius. jag springer runt naken o städar o skrotar. det blir fint. blir alltid fint när jag skrotar.
det tycker jag om. snart ska jag dra igång dammsugaren så att eric vaknar, moahhaaa.

grattis på födelsedagen min älsklingsbror!

jag återkommer...


15.00
kalaset är klart. lillen har blivit liiiite större. nu är han på julbord den rackaren. det blev värsta tyst o tomt här hemma när alla gästerna gick. det blev ekande tomt liksom. men det är nog bra, jag ska krypa ner i soffan o vila en stund för jag ska jobba inatt 21-07.30. gäääsp! ska bli skoj, men synd bara att man inte känner sig frisk i kroppen. men med min goda hostmedicin o penicillin så vänder det närsomhelst tror jag :)

jag behöll en av martins presenter här som han fick av mig, en aprolig bok där man har intervjuat utvecklingsstöra personer o i boken får man se deras svar. sjukt jävla kul. måste lusläsa den innan han får ta hem den.
boken heter 'jag kanske är utvecklingsstörd men kalla mig inte mongo'. köp den! nice julklapp.
(ofta jag ger julklappstips i min blogg. nu är det verkligen dags att ta en slev propplösare o hoppa ut från balkongen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0