on your own


ibland är det fruktansvärt förjävligt att vara egen företagare.
som tex idag.
jag är sjuk. alldeles för sjuk för att gå upp ur sängen.
men vad har jag för fuckingjävlasepekukhorVAL?
jag har fått en akuttid hos läkaren, men jag kan inte åka dit,
för jag har kunder. jag ska stå o flina hela dan istället.
hade jag varit hemma några dagar när allt satte igång
för en månad sen så hade jag säkert varit frisk vid
det här laget. osså ska jag jobba natt i helgen.
hur fan ska det här gå?
jag blir så less på min kropp.
dum kropp.
dum bacill.

uh.
image101


Kommentarer
Postat av: Linda

Och mej har du smittat oxå din buse!
Men som sagt, som egen företagare är det bara o ta o jobba o se glad ut! Värdelöst! :(

Krya på dej gumman!

Puss puss!

2007-12-05 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0