sleepless in newby

hello.
har varit sjuk sen sist. magsjuk. fett mysigt.
jobbat som en liten gris hela veckan.
men i helgen trappas det upp o jag kommer
jobba som ett svin.
jobbar natt nu. fr.om fredag (igår) fram tills
tordag morgon. det är väldigt kul att jobba natt.
fast ruuuggigt kallt. men problemet är att jag
inte kan sova när jag är ledig. som nu, tex.
jag vet att jag innerst inne (iaf borde) vara
svintrött men det går liksom inte att sova.
sen har ju gurrisen hjälp mig med sömnlösheten
genom att slicka mig dyblöt i ansiktet o försökt skeda med mig
ett antal gånger sen imorse.

jaja. bara o bita ihop. sova kan man göra när man blir gammal o tråkig :)
(fast jag känner jättemånga som är unga & tråkiga) då är det illa!
man kommer bli 30 år, 40 år, 50 år, äldre ändå om man har otur, så
sluta vara så jävla gamla redan nu. länge leve tjugooo!

ska ta mig ett bad. bli lite varm. åka till gränby o handla mat tills julafton.
tror ni det kommer vara mkt folk på gränby c nu eller?  ;D
hua.

puss.


image104




Kommentarer
Postat av: Propp

SJuukling!! Vad fin du är på det där kortet!!!

2007-12-27 @ 14:41:54

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0