2 ½ men

ohja!  hilarious!

lustigt att lönsam o lonesome låter lika och säger allt om mig.


på onsdag ska jag dricka aloe vera-grogg. imorrn är jag ledig. thats nice. ska till thonny wall, o till banken. allt det där som måste göras. sen ska jag hem till mamma o kramas med mina älskade o saknade djur. mmmmmmmmelmOoooOOOOooO. mamma ligger o mmsar gosbilder på kissekorven med sin nya mobil. värsta high-tech. eller så kan man supa bort sin mobil- det brukar proppen göra. jag är sur på DIG för jag kan inte ringa dig när jag vill längre. hugoflugoabstinens. uuh, blir ensamt att sova utan eric inatt.

lönsam & lonesome

buh-bye.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha din rumpa är med i Street Xtreme!! =P

2007-07-10 @ 16:24:47

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0