hångel.älmsta hits.bil 04. tare lungt.


höhö, snubblade över en kartong full med massa gamla cdskivor på förrådet. nostalgitripp de luxe.

nu har jag lugnat ner mig lite sedan senaste inlägget. jag svävade på moln i några dar o hade mkt kent i huvudet. men jag har faktiskt gjort andra saker än längtat o pratat om kent de senaste daysen. har byggt ihop soffan. (nu ljög jag, eric skruvade (och svor) mer än mig) sen hade vi massa galet sex så dagen efter fick jag åka till jula o köpa målarfärg. jag var tvungen att måla om en vägg i sovrummet. (nu ljög jag igen, det var eric som målade mest) fan va snygg han var när han stod där i mina mjukisar med bar överkropp o rollade. miiiao!  jag målade iaf i hörnen. jag blev utplaceradi hörnet o längst listerna där jag gör minst skada antar jag. från början var väggen svagt blårandig och konsnärligt nerkladdad med olja och nu är den grå. min fiiiina vägg. hihi.

tillbaka på jobbet o sliter. idag var det riktigt slitigt faktiskt. snälla o gosiga kunder för all del, men tiden räcker inte till när man är ensam. telefonen ringer nonstop o jag har fortfarande signalen i öronen fast jag slutade för flera timmar sedan. efter jobbet åkte jag till eric o hämtade en HEEEEEEEMLIG hahahaa sak. han är världens snällaste. tacktacktack. tur att man har hjälpsamma människor omkring sig när man jobbar långa dagar. jag hinner aldrig få något gjort. kukbanken stänger ju när en annan börjar fundera på att ta sin första kaffe på morgonen. ibland tycker jag att jag har världens bästa jobb. socialt, mkt pengar, få bestämma allt själv.  ibland vill jag bara jobba åt nån annan som på natten, åka dit göra det man ska o åka hem, inte behöva tänka på allt runtomkring. jag är totalt pank nu eftersom jag blev sjuk. totalt pank! först för att alla läkarbesök har kostar mig över tusenlappen, sen alla jävla piller man fått på recept. gah! och eftersom jag inte jobbat så finns inga pengar på företagskontot. lagom kul idag när räkningarna ska betalas o mina lån som dras från privatkontot imorrn. kul, kul, kul. neeeeej, KUK rättare sagt.

men ändå. jag är glad som en kåt terrier! för imorrn kommer proppen heeeeeeeeem. yiappaaayyyee. funderar på att åka ut till henne direkt efter jobbet om hon hunnit hem. men hon har väl bara harry på hjärnan antar jag. tänk att jag måste fajtas med en asful glasögonorm om proppens uppmärksamhet. töntharry.

imorrn åker han bort i några dar. han där som jag tycker mkt om att vara med. sova med. prata med. äta med. skratta med. pussas med. det är ju så bra att jag blir fucking terrified. jag har inga bra erfarenheter med mig i bagaget så att säga. och även om att är underbart nu så tror jag att jag vet att det blir skräp av allt till slut o jag blir bränd som vanligt. en söndersmulad liten kolbit med två långa svarta flätor. men jag vet ju att han är annorlunda. jag vet att han är bra. jag tycker så mkt om honom att jag trycker tillbaka allt o låtsas som att det inte känns för det skulle göra för ont om han försvann. *p0ff* han är en såndär människa som gör mig till en bättre malin. förstår ni?
nej, inte jag heller. tänk att det kan vara så jävla svårt.

det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt.
det är väl sagt av nån stackare som aldrig ramlar runt

jag har vandrat som en vilsen stenstaty
jag har vart på rymmen utan att ha nånstans att fly
det här är slutet på resan och början på en ny
med Dig.




Kommentarer
Postat av: Han som bara vill.. sova, prata, äta, skratta o pussas med Dig..

Du anar inte hur mycket du betyder för mig... Har aldrig i mitt liv, tidigare, träffat en så omtänksam, underbar och sammtidigt så fin människa som du.
Jag vill verkligen hålla dig nära mitt hjärta och värma dig... Hoppas innerligt att jag får komma nära ditt...
Jag vet att du blivit brännd tidigare i ditt liv, men jag lovar att min glöd bara tillägnas dig att värma sig på, den lämnar inga svidande brännsår.
Men jag måste erkänna att även jag är rädd.
Det är för bra för att vara sant, jag har tänkt så sedan vi började träffas.
Du kan inte finnas, du måste vara en dröm. Snart vaknar jag upp ensam i min stora säng och inser att det här senaste veckora bara har varit en lång och ljuv dröm, och ångesten slår mig som en tung slägga i bakhuvudet när jag innser att jag aldrig kommer att få träffa dig igen... den tanken gör mig så nervös att det nästan gör ont i mig. men samtidigt vet jag att den aldrig kommer att slå in.
<3

2007-07-25 @ 04:03:04
Postat av: Andreas

Jag tycker Han låter som en bra kille åt dig Malin :)
En klippa att hålla sig i när stormen går till sjöss, en lykta att guida sig mot i mörkret.
Önskar er all lycka tillsammans.
//Vännen på andra sidan landet

2007-07-25 @ 09:40:47
Postat av: biggan

Jag tror visst att du gått och blivit riktigt kär!!
Lycka till med kärleken!!
Jag älskar dig,min fina Älsklingsdotter!!
puss&kram

2007-07-25 @ 10:55:32

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0