kvadratroten ur ekvationen attraktion


låt mig sammanfatta den här ljuvliga dagen tack.

erik kom till jobbet o gjorde mig glad resten av dagen.
skarholmen lagade utsökt lunch som gjorde mig mätt hela dagen.
u.k skickade lönsebesked som gjorde att jag överlever resten av månaden.
eric ringer o berättar om fint väder och öl i sthlm som gjorde mig avundsjuk.
proppen har kommit hem vilket gör att jag känner mig hel igen.
jag har handlat sprit som gör mig full i helgen.
jag har sett väderleksrapporter som gör mig nervös inför lördag.
jag har övertalat mamma att köpa kentbiljetter imorrn bitti o det gör mig alldeles överlycklig.
Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha :) du fick också ett positivt lönebesked :) samma här, dubbla löner ^^

2007-07-27 @ 09:38:11
URL: http://skarpkant.blogspot.com
Postat av: Elin

tack vännen. :) jag mår rätt hyffsat nu, vill bara komma hem till etuna.
vi måste ses snart igen..saknar malin.

2007-07-31 @ 21:12:35
URL: http://dizdizdiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0