mer död än levande


jag är sjuk igen. jag blev sjuk efter en dag i Tived! en dag! min vanliga jävlaballeotur.
svårt att andas genom den äckliga trånga halsen, stört omöjligt att äta o dricka. osså är man
mitt ute i skogen. vad gör man? läkaren erland tyckte jag skulle åka till akuten i karlskoga eller i örebro men jag ville bara hem till mina värktabletter o hem till penicillin. men jag visste inte om jag skulle klara av att köra bilen hela vägen  hem. min underbara mamma tänkte komma ner med buss och tåg och hämta hem både mig i bilen. hon är snällast i hela världen. men det skulle dröja så länge för henne att komma ner, 5 timmar med buss till karlskoga. o då skulle jag redan hunnit hem om jag körde fort. o det gjorde jag. det gick väldigt fort hem. snittade alldes för högt och tog mig på ca 2 timmar till uppsala. åkte till mamma o dog lite grann sen till husläkarakuten. betala o bla bla bla. som vanligt. det var 6 veckor sen jag var sjuk sist. jag förtjänar inte detta igen! virus iaf. VIRUS. det finns inget som gör att du blir bättre. stanna hemma från jobbet några dar, ät smärtstillande o sov o drick mkt vatten. hahaha. säkert! jag har inte tid att sova eller allra minst vara hemma från jobbet. nu har jag tryckt i mig alla vita piller jag har, (ont i magen av allt sånt osså) o sköljt med min gröna smörja som ska göra att halsen domnar bort lite. så nu, nu ska jag jobba. fuck me.

saknar dig ploppo.
Kommentarer
Postat av: Andreas

Krya på dig vännen. skickar en tanke åt ditt håll :)

2007-07-17 @ 13:14:16
Postat av: elin

stackars dig! hoppas du mår bättre nu.
Puss o kram! <3

2007-07-17 @ 19:18:05
URL: http://dizdizdiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0