purple pills


det blev väldigt svårt att andas där på natten. eric var där så jag kröp upp i honom o smsade mamma att vi måste till akuten på morgonen. på tisdagsmorgonen så åkte vi till akuten. där var det sjukt mycket sjukt folk så vi tog oss till öron-näs-halskliniken. jag fick prata litegrann med en sköterska, sen ligga i väntrummet en timme säkert. till slut fick jag träffa doktorn. jag trodde jag skulle få prata o berätta om mina besvär o att han kanske skulle titta o klämma lite på mig. jag fick sätta mig i en stol som verkligen liknar "the electric chair" o i rummet är tre personer. två söta tjejer som tar mig i varsin arm och en man vars tröjtryck är OPERATION. då sket jag på mig lite grann, iaf psykiskt. utan förvarning skar han upp mig i gommen o ner mot svalget. det gör ont. ondast i hela världen (eller delad förstaplats med njursten) jag spydde av smärta innan hans ens stuckit in bedövningssprutan. för den sprutan är så vidrigt grov att man måste lokalbedöva med en spray innan man sticker in sprutan. förstå hur fet den är. sen är det mest svart. o rött. för det var blod överallt. "vill du ha mer smärtstillande?" JAG VILL HA MAMMA! "hon är inte kvar, hon har gått" BUHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! sen fick jag massa piller. 3 nya igen.

resten av tisdagen är ett töcken. jag låg i mammas soffa o vred mig fram o tillbaka o hade galet ont. fick skjuts hem på tisdagskvällen men vågade inte sova ensam så jag ringde över mamma. om jag nu skulle dött ville jag iaf ha mamma o gurra där, haha. men jag överlevde nattfan och var tvungen att åka tillbaka till sjukhuset på morgonen för att se att svullnaden gått ner som den skulle. den hade tydligen halverats men han ville vara på den säkra sidan så han skar upp mig igen. men denna gång utan de hemska bedövningssprutorna. han kunde skära i de gamla ärret som tur var. kom massor med blod men knappt nåt var alls så han var nöjd o jag log med mina röda tänder tillbaka på honom o sa "jag hoppas vi inte ses igen..."

nu är jag sjukskriven. och ensam på salongen i tre veckor. inte bra. många arga kunder. en sjuk malin. men fuck liksom. shit happens. det är ju iaf sommar.
puss.


♥ tack till eric som hållt mig sällskap o pussat o kramat på mig fast jag varit sjuk, seg o tråkig.
♥tack till mamma som skjutsat mig överallt, följt med mig till sjukhuset, hjälpt mig med pengar o mat o jämt är snäll mot mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

näää.hade inte alls gått,tog en fika bara1

2007-07-21 @ 01:29:13
Postat av: Eric

Det krävs mer än en fjuttig liten halsinfektion för att hålla mig borta =) Puss på snoken!

2007-07-24 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0