tillbaka till samtiden


image88


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


lyssna jäääävligt noga nu!

17 oktober släpper Kent det galet efterlängtade albumet "Tillbaka till samtiden" och turnén börjar 4 november i Helsingfors. jag ska ska ska ska ska se dom igen. frågan är  bara var och hur många gånger. 16 och 17 november i sthlm och 23 november i göteborg är det som lockar mest. ååååååååh. underbart. tänk att få lite glada nyheter såhär när det regnar massa tråk över mig. wiiie. me very happy!


oh. jag ryser. mmmm!

image89




och en till bild. en bild till proppeluring! haha.

image90
Kommentarer
Postat av: Proppeluring

Hahaha, d ser ut som värsta knarkgodiset :P

2007-07-20 @ 15:56:13
Postat av: sabina

hoppas att du är bättre nu hjärtat mitt!

2007-07-22 @ 00:20:39
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se
Postat av: Andreas

Jag vill också ha en dedikerad bild :(

2007-07-22 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0