haluuuu


oh yeees. jag hade en av mina bästa helger nu. fast det säger jag iofs ganska ofta. jag gillar helger som sagt. dom gör mig gott. denna helg var det fest hos matti o en svängom på seven, o på lördagen fotboll plus lagfest plus en massa sprit och söndagen var hur lugn o mysig som helst. jag blev bortskämd av eric med god mat o massa goda pussar.

men eftersom jag är asdålig på att ta hand om mig själv. eftersom jag tycker det är tråkigt att laga mat o tråkigt att sova så har det antagligen resulterat i någon dryg form av förkylning. mitt huvud spränger, min hals är uppsvälld, jag snorar o hostar o låter ful när jag pratar. både inger o evelina har haft samma trubbel, men det gick över på tre dagar. jag får hoppas på det. jag har ju faktiskt superfullbokat på jobbet denna vecka och tre till kalas att gå på. så det finns ingen plats för förkylning nu, men välkommen åter.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0