holy macaroni

yees. ännu en skön helg har passerat.
på fredagen jobbade jag först. sen till lunds födelsedagskalas i skölsta. där fanns massa mysiga människor som emma larsson, robin, propp, fia, matti o lund. drack massa öl o åt tårta. in till BJ på kvällen o rumlade runt. mot etage o SAMMANSTRÅLADE med eric osså sov jag där. på lördagen kom min älsklingbror o hämtade mig i fålhagen (som vanligt), jag åkte hem o duschade o drog till gunsta. jag o propp drog till grillen o tog med oss varsin rhodos MED SKINKA! till vargspåret o glodde på de svettiga grabbsen i herrlaget. vi solade, sprang i vattenspridaren o åt glass. sen åkte vi till marielund o badade. martin o markus kom o kände på vattnet as well. blev bjuden på tacomiddag hos pappa på kvällen. efter det skulle jag o martin powernapa. men det blev en mininap bara. för en HD väckte oss. jag åkte hem o träffade sabina en stund. sen åkte jag o hämtade eric. efter det åkte vi hem till mig. när jag vaknade "imorse" var klockan redan alldeles för mycket så jag drack mitt kaffe fort o åkte ut till vargspåret för vår sista match innan uppehållet. skitrolig match. vi fick stryk men det gjorde ingenting för vi spelade så jävla bra i sista. jag, propp o alex drog hem o gjorde fiskpinnar med bulgur o remo. glodde på beck o snackade skit. nu är jag hemma o jag vill som vanligt inte att helgen någonsin ska ta slut. helgerna är det man lever för. man orkar gå upp på måndagmornar bara för att man vet att varje minut som går är en minut närmare en gosig efterlängtad helg.

fula o snygga bejbs finns på http://zelmani.bilddagboken.se








och hon stänger sin mun.
för att skydda alla orden.
hon gömmer dom i tungan en stund
.

Kommentarer
Postat av: sabina

Jag gjorde det bara för att jag älskar dig!
-skriker förtvivlat-

2007-06-18 @ 10:56:50
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0