lördag. äntligen släpper det.

inga fler gnälliga inlägg i min soliga blogg. nejnej! nu har infektionen äntligen börjat försvinna o jag orkar vara uppe. yay! egentligen ska jag vara i sthlm o kramas med propp o moster malin nu men det vågade jag mig inte på. jag hoppas att ni får en underbar fest. eller, det veeet jag att ni kommer ha.

gårdagen var kalasbra. jag tror inte man kunde gjort nåt annorlunda. vädret var underbart. alla var vackra o glada. maten var god och presenterna uppskattade. martin var full från morgon till sängdags- precis som det ska vara.

idag har jag o martin letat tält. vi tänkte tälta nångång, nånstans, litegrann.

jag får inte vara i solen. men jag vill. jag går omkring i mina badkläder i lägenheten o väntar på att solen ska gå ner lite så jag kan lägga mig i soffan på balkongen o bara vara. BARA VARA! sen kommer eric hit o sover över. det är bra  :)

lite pics från martins student finns på http://zelmani.bilddagboken.se  ...o det kommer mer sen.

image76
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0