månflod


idag började min dag precis när jag gått o lagt mig igår. med svår feber o ingen sömn alls. jag knaprade ipren men febern höll i sig o jag trodde för en sekund att jag skulle dö. vid 07 fick jag till slut ge vika o inse att jag faktiskt inte kan jobba. min första dag borta från salongen. jag kände mig så jävligt mot tjejerna, kunderna o min plånbok att det började kika fram krododiltårar. med min vanliga otur så fick jag stans snyggaste doktor och där satt jag utan underkläder. "förlåt, det va så akut att jag inte hann klä mig ordentligt". "det gör ingenting, det blir lättare för mig att undersöka dig nu". efter över en timme på sjukan, med olika undersökningar o provtagningar så visste min snygga doktor fortfarande inte exakt vad som händer med mig, men en svår bakterieinfektion kunde han konstatera. så nu äter jag nån antibiotika som hindrar mig från att vara i sol och jag kan inte dricka alkohol. så lägligt med stundande student o malins fest i sthlm. lägligt! smidigt!

nu har jag smaskat i mig lite olika värktabletter som tydligen skulle vara bra att kombinera. o tydligen är dom de. jag orkar stå upp och jag har pratat i telefon. mer än jag klarat av på hela dagen. jag fick ett 15-pack piggelin av min jättesnälla mamma (som skjutsat o hämtat mig o varit bäst idag) så jag ska hugga in på dom.
och ring inte o fråga hur jag mår, för jag sover hela-hela tiden. o jag det gör så ont att prata. ett uppiggande sms uppskattar jag mkt mer.

puss (på håll)
Kommentarer
Postat av: proppo

Krya på dej :) Sakanr dej !

2007-06-06 @ 17:30:44
Postat av: Andreas

men stackare :( *tycka massa synd om* Krya på dig massor sötnos, älskar dig vännen!!

2007-06-07 @ 11:30:14
Postat av: Linda

Krya på dej!
Hör gärna av dej när du blivit frísk så får vi hitta på nå skojjigt! =)
Puss puss!

2007-06-07 @ 12:58:28
Postat av: malinen

tack mina gosbollar
:)
det värmer.

2007-06-07 @ 19:11:37
URL: http://zelmani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0