mitten av sommaren

jag som knappt märkt att den börjat. vi är halvvägs. nu blir det mörkare igen. men jag ser ljuset. inte i "ljuset" att jag tänker kola vippen, utan "ljuset" i att det går bra nu.

midsommar blev mysigt ändå. jobbade hela natten med roliga mohammed. träffade en full henkan i årsta o fick en björnkram. vaknade alldeles för tidigt idag o åkte till willys med martin. jag stod o dagdrömde om eric eftersom han bor där bredvid. helt plötsligt ser jag honom komma gående. men eftersom jag trodde att jag fantiserade så fick jag en chock när jag hamnade i hans armar. han var där på riktigt. det är min karma. eftersom jag är en sån bra människa så blir jag belönad ibland. prova ni osså.

det blev grillning till slut. sex grabbar o jag. dom drack bärs o jag cola light. inte så kul, men jag sparar både pengar o kalorier denna midsommar.

eric. :)  eric. han säger rätt saker precis hela tiden. gah. jag har inte tid att tänka så här mkt på någon just nu. o fin är han också. nåt otroligt. det blir nog så att jag åker till fålhagen efter jobbet imorrn bitti o sover. jag vill så mycket men hinner så lite. men sova måste jag, o han me så vi passar på att göra det ihop =)

nu ska jag hälla i mig cola light o åka till nattjobbet igen. jobbar hela helgen. om det bara blir hälften så kul som föregående natt så är jag nöjd.

god, its good to be alive.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0