super sunny sunday = satisfaction


skön o varm o lugn söndag. o jag är nästan frisk igen. åååååh!
vaknade med med den där fina personen idag. körde honom till jobbet
o sen åkte jag till mor. vi tog en sväng till min revisor o sen till gränby centrum.
cupidosallad funkar alltid - även i dag. mmmmm! åkte hem o sov middag o drog till
vargspåret på kvällen o tittade på herrjuniorerna.
(eg satt jag bara o snacka massa skit med de fina flickorna)
himlen öppnade sig o vi blev väääldigt många inne i funbos avbytarbås.
hem till proppens mysiga lägenhet o värmde oss med lite te o glodde i gamla skolkataloger.
jag hittade eric. han va snyyyygg! men det va verkligen inte jag så jag tänker inte berätta att vi finns i samma inom samma pärmar. min trevliga kväll avslutades på hugos balkong. där ska jag sitta många gånger till denna sommar hoppas jag. nu har jag druckit saft o ätit rostbröd. känner mig som ny! men jag borde sova. imorrn ska jag jobba för första gången på en hel vecka nästan. ska bli kul. saknar mitt jobb. för jobb är bra. jobb är pengar. pengar är bra. men mina älskade, fina, gosiga o kalasbra pinglor är bäst! därför ska vi ses på tisdag. propp o sabina, glöm inte det!  godnatt.


 bite me.
Kommentarer
Postat av: elin

just nu skulle inte lite snö eller regn kanske sitta fel :P hihi. fast om det kommer snö så vill jag ha sol :P haha.
saknar dig bejb! Puuss o mys!

2007-06-11 @ 11:08:07
URL: http://dizdizdiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0