you're a God and I am not


sådärja.
måndag nu. nu igen.
helgen var underbar kontra fruktansvärd.
jag såg en man dö o var med om ett
evigt långt återupplivningsförsök. 45 minuter
stannade jag. sen orkade jag inte längre.
tre ambulanser + jag o mohammed. fy.

det som inte dödar, härdar. visst?

den här veckan blir bra. det vet jag.
för jag kommer träffa eric på onsdag 
o torsdag för han är farligt underbar.
sen ska jag mysa med proppen på tordag
o även på lördag så jag ska dricka midsommarspriten
retroaktivt. jag har mkt att ta igen. yay!
cascada på lördag är jag sugen på, men blir det
fint väder åker vi till malin i el stockholmo istället.

grattis till turturduvorna Sabina o Robert
som förlovade sig 22 juni o7.



jag är inte lika hård som jag ser ut.
det börjar märkas nu. jag ska försöka
känna efter. snart, innan det är försent.
det är inte farligt, jag veeeeeeeet.
men det gör ju så jävla ont ibland.






Kommentarer
Postat av: sabina

tack =D

2007-06-26 @ 11:19:09
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0