anywhere is paradise

åååh. mys!
jag är alldeles varm o nästan svettig av ingensomhelst ansträngning. jag har legat hela förmiddagen i min mjuka soffa på balkongen o dagdrömt i solen. shit, va skönt. jag hade (har) hundra saker att göra men eftersom dom är så tråkiga så bleknar dom i jämförelse till min starka kärlek för vårsolen.





om jag solar tillräckligt länge kanske jag börjar brinna. vem tror vi kommer då?
hahaha. jag har droppat brandmänskämt för mig själv hela morgonen
 och jag tycker fortfarande att det är jätteroligt.
om det finns efterfrågan så kan jag se efter om något förlag vill ge ut mig.
Kommentarer
Postat av: Propp

solmyyys:)

2007-03-27 @ 15:15:45
Postat av: Andreas

Maka på dig, det där såg skönt ut *komma ut med kall öl i handen*

2007-03-28 @ 14:55:54
URL: http://skarpkant.blogspot.com
Postat av: Andreas

Propp :D du är så välkommen ut *ge kall drink till*

2007-03-29 @ 12:28:53

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0