dr phil

åh. min första lediga lördag på fyra veckor.
det märks när man är ledig på helgen
för då kan man ligga o titta på dr phil
hela morgonen. aah. gotta sig i andras
problem! kl 11.50 ska jag till stationen o
hämta bananflugan. vidare mot willys
o handla mat inför kvällen. det kommer
bli mysigt. typiskt att min sexiga kökslampa
gått sönder :/  nån laga?

borde göra braiga saker nu. som sätta igång
diskmaskinen, dammsuga, plocka undan tvätten
och bädda. men eftersom allt det är så tråkigt så
fortsätter jag min morgon i soffan med ännu ett
avsnitt av DR. PHIL.
 skolavslutning för längesen. sabinagos.
Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en myspys lördag snuttan :)

2007-03-03 @ 10:38:40
URL: http://dizzyh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0