fattaru?


nu börjar kvällen ta slut. bananflugan är kvar o kommer att stanna.
resten försvann i taxin för 30 minuter sedan.
jag vann två gånger i poker. vilken återspelgar mina skills ganska väl! yeees!
diskmaskinen snurrar för fullt. flugan ligger bredvid mig i soffan.
jag sitter i soffan o tycker att vi är jävligt bra.
allt vi gör blir bra. speciellt ikväll. fan va vi glänste.
imorrn blir det lite svårare.
skulle ut o ta hand om mormor men mamma blev
inbeordrad att jobba inatt så de blev lite mer krångligare än
beräknat (eftersom hon måste sova på dagen) men det
löser sig väl (det måste det göra). jag ska klippa till mormor lite
o tänkte laga rödspätta med potatis o remouladsås, det har hon
tjatat om i veckor nu :) morfar är ju borta o inte förrens på måndag
vet vi vad som händer med vårdplaneringen. vi får se...
nu säger vi tack o hejdå. här kommer bild från ikväll. (ett mms till nicke egentligen)  ;D
image10
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0