goooood morgon!

tjatja-gomorron!
idag är jag ledig. eller inte ledig då man gör ingenting. men ledig
från att klippa iaf. jag har precis nyss spillt ut en liter indianspice-te i bokhyllan
så alla mina böcker är bruna o skrynkliga. men det gör ingenting.
för allt annat är så bra. lite motvind ska man ju ha. eller hur?
det ska ju kännas att man lever.

jag har bråttom in i duschen för vid 10 ska jag ner till stan
o leta kläder tills på lördag. fest hos linda. jag har inga kläder
som passar. alla mina linnen o tröjor är för stora så jag ser
ut som en billig öststatstös i mina förstora kläder. de pyttesmå
sakerna (brösten) som finns kvar ramlar ur kläderna o det
känns inte som ett hett partytrick längre. jag fick ett coolt linne
av mamma häromdan. det ska jag nog ha på mig idag.
för idag ska jag träffa mysiga personer. äta lunch på east city
med emma o sophie. och sen ska jag ut till gottsunda (fyyy!)
men jag måste till gottsunda, för att kunna träffa theres. jag
hatar gottsunda. men det var hundra år sen var träffade henne
så jag får bita ihop. sen är det träning vid halv fem men jag tror
inte jag hinner. ska göra ett gott försök iaf.



jag börjar förstå att jag inte är så rolig
att vakna bredvid. tänk dig själv, ett stort svart
huvud med kalla titanringar överallt, vita ögon
röda kinder, skrynkligt ansikte, utan ögonbryn.
MEN! jag har världens bästa morgonhumör.
goooood morgon o ha en underbar dag!

!

Kommentarer
Postat av: Linda

Weeee! Fest hos mej på lördag! =)
Håller oxå på o letar kläder! hehe

Puuusss!

2007-03-22 @ 09:39:39
URL: http://piiggeliin.blogg.se
Postat av: elin

låter som du har full upp :-)

vi måste ses snart juuuu! saknar min Malin jue ;)

2007-03-22 @ 11:19:40
URL: http://dizzyh.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är fin även när du vaknat ;)

2007-03-23 @ 19:57:26
URL: http://skarpkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0