har något sagt att du är underbar?


som bo sundström sjunger -har någon sagt att du är underbar, just idag?

jag orkar inte bädda i mitt pensionärslakan i sängen så jag boar just nu i skinnsoffan. jag vaknade 06.45 (fem minuter tidigare än jag brukar) jag drack saft o letade upp mjukisbyxor o packade mammas mp3-spelare med skön musik. sen gick jag ner o hämtade Fingall. det är ingen idé att köra med mina äckliga bil. nu har bensinmätaren osså kukat ur. henkan kollade förresten på bilen igår. att lämna in till plåtsslagare skulle kosta runt 15 000. det är sinnesjukt. det är nästan så mkt som hela bilen är värd ju. iaf.  jag cyklade till thonny som klämde på mig lite för 320 spänn. sen handlade jag massa frukt. sen stod jag utanför banken o väntade tillammans med eliten i PRO.

dom bygger ju överallt hemma. överallt. det är påfarten till 55:an som dom bygger nu antar jag. bärbyleden ska börja mitt i nyby. mitt i cykelbanan. men det är bara coolt. nu måste man cykla över en hööög, sneee broooo. uppe på den där bron ser man mitt fina hus. när jag kom lite närmare såg jag mina fina balkong o mina fina saker som jag plockat upp ur de sista flyttkartongerna. jag blir alldeles varm när jag tänker på min fina lägenhet. jag är inte nöjd med allt inne i den såklart, det är mkt att göra men att den är miiiiin och att den ligger så perfekt gör mig alldeles varm o lycklig. ronnie sandahl är jävligt snygg. han gjorde mig varm as well. haha.

vad ska Du göra inatt?
jag ska jobba. jag har fått ett nytt extrajobb. eftersom min säng är så obekväm så tänkte jag att jag likagärna kan jobba på natten eftersom det är tråkigt att sova. typiskt nog så ska jag jobba på dagen imorrn osså. fram till 19.00. men det funkar nog. måste ju prova innan man vet. visst?
jag får sms hela tiden. men vad hjälper det när rimbo fortfarade ligger långt bort och skapar ett klingade ljud av tierp i mitt huvud.

en sån här underbar dag kan bara bli bättre genom att spela massa bra musik på hög volym medans man plockar o grejar i lägenheten. jag kan inte tvinga er att lyssna, så jag tänker inte ens berätta vad ni går miste om. på repeat denna tisdag:

[] Fall Out Boy - This aint a scene
[] Mario Vasquez  feat. Bash bash - Gallery (remix)
[] The Attic - The arrival
[] Sarah Dawn Finer - I remember love
[] Guano Apes - You cant stop me

+ alla gamla plattor med lasse stefanz    (;

Kommentarer
Postat av: Propp

Bädda sängen kvinna :):) <3<3<3<3

2007-03-27 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0