if u only knew


inatt sov niklas hos mig. så jag sov lite längre än vanligt.
för han är en såndär sjusovare o det smittar väl av sig lite.
nu är jag hos mamma o djuren och har ätit en underbart god
frukost. martin o gurra har brottats o jag har smekt min katt
på magen. nu är dom ute på promenad men jag orkade inte
följa med. jag fryser. o jag är fruktansvärt omotiverad när jag
fryser. om en halvtimme glider jag till jobbet. klipper några timmar
o sen fort som fan hem för då ska jag o martin till tierp.
fredagkväll i tierp, det ni! 


 
Här är en dokumentation av Zelmas liv. Första bilden tittar vi på den stora teven. sen gosar vi och pussas. sen chillar vi bara i den mjuka soffan o spanar på mamma när hos städar.

Kommentarer
Postat av: elin

hihi söta zelma :)

2007-03-23 @ 14:03:35
URL: http://dizzyh.blogspot.com
Postat av: Anonym

åhhh,selmobelmokorvoooooooooo!

2007-03-24 @ 15:25:00

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0