miami ink

tjaa.
måndagkväll. den bästa kvällen i veckan. PRISON BREAK
om en halvtimme. tänkte att det va en bra idé att slå
på datorn så att jag inte somnar tills dess. jag har
haft sällskap fram till 21.15 men jag vågar inte chansa.
tänk om jag skulle somna. det har hänt en gång förut. då fick
jag se repris en onsdag kl 01.30 o det är ännu värre. sen har jag
kikat några episodes hos ploppo. (på min gamla dator med vildadjurklistermärken)
idag vaknade jag med galet mkt överskottsenergi, som vanligt.
jag kutade lite i röbo i 50 minuter, sen hem för att bli människa igen.
sen va jag snäll o åkte till årsta för att köpa speciellt foder till min
gosemjau. haha, nu ska hon bli som mig..äta "less fat products"  :D
jag hämtade mamma o gjorde ärenden på gränby centrum. sen
hann jag jobba i några timmar osså. åkte förbi lisbeth o widde osså, två
gånger t.om. sen lagade jag wok & nudlar. effektivisera vardagen.
så. jag vet att dagens inlägg inte gav er så mkt. men det höll mig vaken
i några minuter. några minuter närmare PRISON BREAK.

jag vill äta äta äta äta äta äta äta äta UPP Ami i miami ink. !!


  kan jag få?    [snart fyller jag år]
Kommentarer
Postat av: elin

haha, cool tröja :-)
Snart ja? du börjar bli gammal ju.
hihi. Puuss!

2007-03-07 @ 15:50:47
URL: http://dizzyh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0