överallt + ingenstans


jag tänkte lägga upp några schööna bilder
från lördagen men min bögiga blogg
vill inte samarbeta.

det är prison break så jag borde inte
sitta här. ska krypa ner i soffan.

jag har fått massa sms från Honom.
nej! inte Honom som i Gud.
utan Honom som i
Skitsnygga-Galna-Gosiga-Snubben
från festen på djäknegatan.
woho. vill ha repris snart, Propp!









det är jag o propp. plus hennes gosiga ragg. plus en snubbe från festen. men den snyggaste av alla finns inte med på bild. typiskt va?  :D  notera de röda läpparna som Lund lämnade kvar precis innan hon försvann.
Kommentarer
Postat av: elin

hiih, du e så sööt :D

2007-03-20 @ 10:31:01
URL: http://dizzyh.blogspot.com
Postat av: Andreas

*saknar*

2007-03-20 @ 16:22:12
Postat av: Propp

mmm, va kul vi hade :)

2007-03-23 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0