Tierp By Night


stackars alla ni som inte var i Tierp inatt. vilket jävla ställe! efter pisspaus med blinkade orangea lampor, allsång till dansband och diverse odörer från bakre raden så entrade vi tierp runt 22 med den röda partybussen. vi slängde ur LasseStefanzfansen och gled vidare. nu hade vi 4 h att spendera i den här hålan innan vi skulle bege oss hemåt. klockan 22.02 hade vi åkt igen centrum (raggarrundan) och 22.06 hade vi åkt igenom centrum 7 gånger antar jag. det var "swedish bikini contest" nånstans, men vi gick aldrig dit. för mycket fulla bondjävlar för min smak. vid 22.30 satte vi oss på bennys grill. stället där det händer - i tierp. ellet nåt. vi åt en grym coustom made hamburger. med så många tillbehör att vi aldrig mer ville äta på mcdonalds. efter kl 23 blev vi utslängda från grillen och vi fick hoppa in i partybussen igen. vi åkte o kissade på en landsväg. vi retades med polisbilarna. vi åkte till en kyrka. vi åkte o kissade igen. vi åkte o köpte en cola light. ca kl 01.40 vinglar våra passagerare ut ur hallen och vi får in dom i bilen. på vägen därifrån slänger benny många glåpord efter invånarna i tierp. så fort martin lagt i tredje växeln så sover passagerarna. vi är i gränby kl 03 o byter bil. martin o jag somnar vid 04.
det kommer dröja många, mååånga år innan jag o martin åker till tierp. (om ens någånsin igen)
bilder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0