måstemusikmåste

när det är sådär segt på morgonen. man tittar sig själv i spegeln i hissen o ser ut som ett as. det är kyliga vindar ute. o bilen luktar illa. då måste man ha glad musik i huvudet som gör att man inte drar ett suicide i närmsta dike. jag har lite tips. kolla här, perfekt. perfekt för mig. prova du.

paul oakenfold - southern sun
benny benassi - satisfaction (voltaxx remix)
max factor - go you own way
ian van dahl - just a girl
pakito - living on video
velvet - fix me
sunset strippers - falling stars (club mix)
gigi d'agostino - i'll fly with you
armand van helden - my my my
tina cousins - forever (2001 remix)
safriduo - playedalive


(jag är långledig. höhö. tors-sön. yay för mig!)
Kommentarer
Postat av: elin

Jag provar :D

2007-05-10 @ 12:34:51
URL: http://dizdizdiz.blogg.se
Postat av: sabina

tänk på det jag sa i bilen och observera här.. :p

2007-05-10 @ 17:10:40
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0