mitt liv



image72



jag är så lycklig som har Er. ni ställer alltid upp för mig. ni säger att jag är bra när jag behöver höra det. ni säger att jag är dålig när jag behöver höra det. ni bryr er alltid om mig på riktigt. jag kan inte föreställa mig ett liv utan er. jag vill inte leva utan er. ni betyder mest av allt. det kommer ni alltid att göra. det finns inga andra som ni. ni är de som gör att jag orkar. och ni hjälper mig upp även när jag inte orkar mer. jag beundrar er som människor. min underbara mor och bror. ni förgyller mitt liv med era liv, med era skratt. jag kommer aldrig få uppleva en likadan relation - den får inte ta slut. ni gör mitt liv meningsfullt.  jag tycker så mycket om er att det ibland gör ont. jag är livrädd att förlora er. det finns inget jag bryr mig mer om.  jag älskar er mest av allt - alltid.



image73





Kommentarer
Postat av: mamma

Åhhh,vilken lycka!!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!

2007-05-29 @ 20:27:54

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0