rob the blob



jag vill ge en smörgås med arsenik till de som tror de känner mig, de som bara tar utan att ge, de som tar saker för givet, de som egentligen inte bryr sig om mig, de som svikit mig,  de som som lever efter mottot "mkt snack liten verkstad", och de som verkligen inte fattar vinken. varsågod o ta en tugga.

  • är det såhär det känns o va lycklig? det är inga problem :D

festkalender första veckan i juni:
1:a juni inflyttningsfest hos matilda
2:a juni lagfest med funbo dam
6:a juni sabina 21 år
8:e juni martins student !!!!!!!!
9:e-10:e juni fest hos moster malin på gärdet, sthlm



jag o mitt hår önskar Er en freeeesh helg. puss.




Kommentarer
Postat av: sabina

jag och MITT hår önskar dig en phett skön helg ;D

2007-05-25 @ 16:59:01
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se
Postat av: Andreas

Denna killen tycker ditt hår rockar och önskar dig en trevlig månad ;)
puss!

2007-05-28 @ 08:23:53
URL: http://skarpkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0