simpelt

ja. helgen i sthlm var underbar. jag handlade på tok för mycket. åt alldeles för mkt mat. men det var ju det som var meningen. må bra, vara ledig o få umgås med mamma på riktigt.

igår var jag jättejättearg. det blev lite läskigt för jag blir aldrig sådär jättejättearg. men igår så rann bägaren över kan man säga. o den där bägaren innehöll bara blod i mina ögon. men hon var ju en fitta. då är det inte mer än rätt att berätta det för henne, stackarn.


det blir fult med bilder i bloggen. iaf om man lägger upp många. de flesta finns på http://zelmani.bilddagboken.se om man är intresserad. har ni inget lösen så hatar jag er, eller så får ni väl fråga efter det helt enkelt. finns bilder från sthlm o eurovisonkväll.

men en bild publicerar jag ändå här ikväll. jag trodde att min prins satt på balkongen o vaktade över topeliusgatan. men när jag gick på hundjakt så fann jag honom i min säng. han ligger o väntar o värmer upp åt mig. så även om klockan inte är så mycket ännu så måste jag krypa ner bredvid. sen blir det sked resten av natten. ååh.

image66

Kommentarer
Postat av: lifter

psst, du har en varg i sengen jao.

2007-05-16 @ 16:17:42

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0