so i creep


har varit hos mattson o gosat. (som för övrigt bor 2 minuters cykel ifrån mig nu, mkt bra!) godis & vin. jag blev bortskämd igen. fick värsta fotbadet för mina små fossingar. hur bra som helst! så att jag äntligen ägnar lite tid åt bara mig så att fötterna orkar jobba både natt som dag. bilder!

 fia
 lund & matilda
 present
 ful tjej i HET tröja





Concrete high rise I need no pity
On the sky train cross this city
Jesus died and God's gone missing
Take your skin off it might fit me now
Love is dead and you're so pretty baby.





Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vilken TV-Serie är bäst?
DU har väl röstat... :-)

2007-05-05 @ 00:40:50
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Andreas

Het tjej i mindre het tröja ;P Kropp man vill äta på dock :D

2007-05-05 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0