the cOld


jag blir så jävla trött på att vara förkyld. jag var frisk i EN dag. nu är jag sjuk igen. kuk.
jag har nyst ca 74 ggr idag. klockan är bara åtta på kvällen så om jag ligger i hinner jag med
hundra.

jag ska äta tacos. eller vi menar jag. det är ju vi nu. vi. vi två. han o jag. du o jag. läskigt att vara två, vi, men så underbart mysigt as well. imorgon är det sex månader. jag vill ha sex (till) !    miao. vi är bääääst.   :D


kent. just det. KENT. ska förhoppnigsvis till e-tuna den 28:e februari o se kent igen. nice att se dom på hemmaplan. biljetterna släpps på måndag så då får man vara på hugget. o självfallet hade jag kunder inbokade den dagen, så jag blir tvungen att ringa o berätta för dom att jag har MKT viktigare saker för mig den 28:e februari.

imorrn är det glöggdricka hos mig. premiär för pepparkakor o glögg. smaskens  :)


på salongen finns det gosiga kunder. en inger. en malin. och en amanda.


image100




Kommentarer
Postat av: Elin

vi måste få biljetter :D :D

*kärlek*

2007-11-30 @ 21:33:39
URL: http://dizdizdiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0