utmanande som fan

jag har blivit utmanad av sabina att skriva
sju sanningar
om mig själv.
men jag har ingen fantasi.
hade varit lättare att svara på
sju osanningar. så vi skippar det.


men annars, jag har mkt men inte allt.
jag vill:
måla klart i sovrummet
få hjälp att borra i kaklet
ha ett badkar
ha åtminstonde ett grönt finger
ha rollatorracing med eric när vi blir gamla tillsammans.

shit va skönt det är att vara ledig ibland. som nu. jag har gjort att jag behöver göra, viktiga o tråkiga räkningar o bokföring o sånt. så nu blir det nybryggt malinkaffe i soffan. en skiva valnötsbröd. o om en stund bestämmer jag att eric ska vakna. måste först bestämma hur jag skall gå till väga..

Kommentarer
Postat av: Eric

Vadå va det där en utmaning.... Du vet att jag kommer att vinna ;) PUSS

2007-10-28 @ 13:09:13
URL: http://zelmani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0