mobilbögblogglista. balle?

Vem ringde du senast: Mamma
Vem ringde dig senast: Martin
Vem missade du ett samtal från senast: Plopp0
Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS: "Jag älskar dig gumman! Heja Sverige!"
Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS: Charlie (Martin)
Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS: "Usch va jobbigt du har det! Du förtjänar bättre! Kram!
Har du några utkast, vad?: nope
Vad står det i ditt senast skickade sms?; "Hurra för oss!"
Vad är ditt rekord på snake: minus
Vad har du för kontakter som börjar på J: JB, Jeanette, Jenny Smith, Jesper, Jesper Hem, Jessika K, Joakim, Jocke Bech, Johan, Johan Göthberg, Johhan Hallin, Johan T, Jonas L, Jonna, Joonatan mobil, Joonis hem, Joseph hem, Joseph*,
Har du privat nr just nu: nej
Till vem har du skickat ditt tionde senaste sms?: vet inte
Hur många låtar har du på din mobil: tillräckligt många
Vad har du för bakgrundsbild: eric
Vad står d i ditt 17:e mottagna SMS: "Mycket tråkigt att höra, älskade du.*kramar om länge o hårt*"
Vad står det i ditt tredje skickade sms: "Det känns tomt utan dig. vi måste ses snart. jag känner mig halv utan dig"


jag måste underhålla mig själv ibland. speciellt när det är halvlek :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0