äre sant?


det är sol. och jag bliiiiiiir ju så lycklig.
sol sol sol.
vi hade solen i ansiktet på morgonpromenaden. underbart. alldeles perfekt start på dagen.
med en sånhär start kan det bara bli en jättebra söndag.
jag sitter vid datorn o kan ha balkongdörren öppen. hur skönt är inte det?
gurris ligger fortfarande o myser i solstrålarna som når hela vägen upp till vår balkong.

vår redan i januari. det är min melodi.
jag älskar dessa "nya varma vintrar"!
jag ska börja köra bil till sophuset. eller till busshållsplatsen.
jag ska ta en taxi till min parkeringsplats.
jag ska köra extra fort mest hela tiden så min lilla turbo spottar ur klimatförändringar.

jag vet om att man inte får säga så. jag vet om att jag är omogen o barnslig.
men vetu? det finns ju sånadär vuxna tråkarslen som dig. så det går på jämt ut.
http://www.utanbilenstannarsverige.se



image105
Kommentarer
Postat av: Andreas

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, soooooooooooooool :D
Tog ut gula faran i lördags!!! Hur skönt som helst :D

2008-01-21 @ 08:42:53
URL: http://skarpkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0