här händer det grejer!


dagens bästa!

simon har fått fast jobb. wiihuuu! yay yay yay! vilket betyder
att vi kommer har lite mer pengar o jag kommer ev kunna jobba
lite mindre i maj månad. underbart!
dagens sjukaste!
när simon ringer mig o berättar nyheten så blir jag självklart
superglad o i all uppståndelse så upptäcker jag att det rinner saker
ur mina bröst. vad det är vet jag inte, men antar att det är normalt.
alla sjuka saker är tydligen normalt. helt i sin ordning.
dagens r.i.p!
eftersom det börjat rinna i brösten nu så var det bye-bye till
mina piercingar. en liten cermoni i all enkelhet. adjö.
dagens överraskning!
paket i brevlådan. med elins handstil på kuvertet. (den glömmer jag aldrig)
en body o små strumpisar till LilleSkrutt. tack finaste vännen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad roligt att Simon har fått jobb! :) Grattis!



Kul att ni gilla kläderna! :)



Och r.i.p tuttpiercingarna, haha!



KRAM!

2010-02-11 @ 14:14:02
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0