shop & snopp


i söndags tog jag med mig alla pengar jag hade o en flaska mineralvatten
o åkte till kista centrum. jag blir så less på att jag inte har några kläder
som passar. ALLT är för litet eftersom det bor en bebis i magen, o tydligen
en i arslet, låren o armarna o hakan, för de har vuxit osså. alla kjolar o
klänningar är för korta o är de lagom i längden så väller mina atombomber
ut i urringningen. jag var tvungen att göra nåt åt detta bekymmer!

jag ville han en jeansskjorta. sådär ledigt o slappt, öppen eller knäppt.
men som vanligt så överensstämmer inte bilden i huvudet som
spegelbilden i verkligheten. jag såg ut som rolf lassgård. så..nej.
det blidde lite annat iaf. några olika linnen som täcker både tuttar o mage.
mama-leggings. mama-trosor. så jääävla fula trosor men ack så bekväma :D
en normal svart bh. en sportbh. en döskallescarf. en svar t-shirt med knappar.
en stretchkjol, äntligen. o gosstor hello kitty-tröja som jag numera bor i.
en capricciosa o aftonbladet. jag är nöjd nu :)


i sunnersta går vinterkräksjukan så jag fick sovmorgon idag. manfall på salongen.
kunderna kräks. hua! jag ska kliva upp nu o göra lite nytta tänkte jag. tvätten ska hängas
o golven ska skuras innan jobbet kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0