självhjälp


idag mår jag jättedåligt. jag har ont i magen och i ljumsken. o benet o ryggen. o huvudet o näsan.
nej usch vilken världelös jävla skitdag! äntligen är jag hemma i soffan under duntäcket.
vill bara sova. o inte ens det klarar jag av.
eftersom min barnmorska har telefontid typ varannnan dag i en kvart så är det ingen
idé att ringa dit o beklaga sig. så ikväll blir det lite självmedicinering.
jag har bunkrat upp med:
[o] cranberry juice, ifall det onda är ifrån urinmaskineriet. har ingen aning om var i magen jag har ont, allt sitter ju hullerombuller så vi behandlar hela magen tänkte jag.
[o] katrinplommon, ifall det är bajskorvarna som gjort uppror.
[o] varm mjölk med honung, för det är lättare att sova med den smaken i munnen.
[o] kitkat, för att det är gott!
[o] TV efterlyst och kniven mot strupen, bra program att slappna av till.

sådär ja, husmorsknep från mamma mu @ st tropeliuz.
ska kramas med simon nu. han är världens underbaraste
fästman. o han kommer bli den bästa pappan i hela universum!
han pratar med magen o sjunger o spelar musik. bebis o han
har blivit riktiga polare! nästan så jag blir lite sotis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0