chupa


idag har jag jobbat lite.
handlat mycket.
o myst en massa. med ljuvliga, ljuvliga sabina.
perfekt sammansatt dag!

på apoteket fick jag min superduper nässpray,
där det ingick en beskrivning både av damen som jobbar där
samt en tryckt bruksanvisning på hur man sprayar. jag undrar hur man kan göra fel?
hur många olika tekniker finns det egentligen?
sen fick jag med mig halsbrännamedicin osså några järntabletter.

på life köpte jag en vetekudde. en röd! jag provgosar med den nu. det luktar popcorn.
satte den i svanken men eftersom arslet är så stort så försvann den nånstans därunder.
slog till med kladd till fettomagen oxå. det är dyrt att va tjock.

nu blir det en semla!




Kommentarer
Postat av: sabina

jag har fan varit sugen på semlor nonstop sen du köpte dina.. borde kanske slå till ändå :p

2010-01-28 @ 09:37:47
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0