hela livet va ett disco

jag väntar o väntar på att Eslöv folkhögskola ska lägga upp ny info på hemsidan. utbildningen som jag ville läsa "Behandlingsarbete med inriktning social problematik, kriminalitet o missbruk" ska göras om o ev kunna läsas på distans. det vore ju perfekt med tanke på framtiden. det känns inte alls aktuellt att flytta 75 mil härifrån just nu. en vän har läst en liknande utbildning på distans med bas i hudiksvall o är jättenöjd så nu är jag mer sugen än någonsin. o skulle det inte fungera i Eslöv så kanske jag får söka mig till några andra städer. synd bara att det inte finns något i närheten, antingen är det nere i södra sverige eller långt, långt upp i norr. är det därför all skit händer här mitt i mellan?

- på morgonen har jag även tittat på "de kallas oss artister" på svtplay. markus krunegård som blev porträtterad. han är så jävla grym. han kommer tillbaka till katalin nu i februari. jag måste gå! spelningen förra året var så galet bra! jag har lyssnat sönder Prinsen av Peking, men inte fullt lika mkt på Lev som en gris dö som en hund eftersom de släpptes samma dag så började jag med PaP o fastnade.


 


Katalin 31 januari 2oo9.





jag har många saker att se fram emot i februari! den här kalla snöiga månaden får gärna snart ta slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0